Lyssna på Ryan Adams kommande album ”Ashes & Fire” i sin helhet!

LYSSNA HÄR!

5 kommentarer

Filed under Musik

5 responses to “Lyssna på Ryan Adams kommande album ”Ashes & Fire” i sin helhet!

  1. Björn

    Äh, jag väntar in den riktiga varan.

  2. "Björn"

    Vad i namnet ”Björn” var det du inte förstod? Ja, det är ”jag”.

    Ja, jag jobbar så. På mig bara, tvivlare.

    • Jag sa ”Björn?” lite som ”Hör du mig, Kenta? Hör du mig?”

      Nänänä, det är ju roligare när skivan kommer sen, MEN! du har förstås förstått potentialet i alla fall?

  3. björn

    Skiter påven i en rolig mössa på rygg i skogen? (sen tar du tvärtomspråket på svaret)

    Kan bli rolit me! Och ja, jag hör dig, numera. Loud and clear! *tihi

Kommentera

